31.08.2012

For you.

  108_0118

Właśnie zasłyszałam wstrząsającą(dla mnie) i napawająca nadzieją informację, że czeka nas w tym roku nieskończenie długie ''babie lato''. Wiadomo, że ta nadzieja zostanie mi okrutnie odebrana, ale miło jest wierzyć, że zdążę jeszcze założyć wszystkie potrzebne i niepotrzebne rzeczy, które złowiłam w czasie wyprzedaży.
Mimo to zaczęłam się przygotowywać na wszelakie kombinacje pogodowe  i zakupiłam jesienno-zimowe botki. I wcale nie sądzę, by to było za wcześnie...;)
Jak każdy strudzony wędrowiec błąkający się po galeriach w poszukiwaniu ostatnich promocji tak i ja zdążyłam spostrzec, że w sklepach kuszą już ubrania z nowych kolekcji. Wabią jedynie wyglądem, bo ceny chyba pochodzą z Marsa. Wykańcza mnie zwłaszcza widok tych wszystkich sweterków z Reserved, które tak bardzo chciałoby się mieć, a których ma się już tak dużo.

108_0097



108_0105



Sukienka - Bershka
Kapelusz - Mohito
Buty- allegro.pl

3 komentarze:

  1. ciekawie, radzę zmienić Ci tło bo jest bardzo pstrokate ;/
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pasuje Ci ta sukienka:)

    OdpowiedzUsuń