23.07.2012

To Cię zainspiruje.

108_0014

Jeżeli lubisz kreować swój wizerunek, tworzyć własny styl lub po prostu fajnie się ubrać to wiesz też jaką przynosi to frajdę. Jasne - by ciekawie się ubrać potrzeba pomysłu, więc jeśli nie budzisz się rano z gotową koncepcją stroju ( u mnie tak bywa) , to możesz poszukać inspiracji w necie.

Ja najchętniej odwiedzam:

Lookbook PL
Shenae Grimes Blog ( dla lubiących glamour rock)
MCDusia Blog
Ashley Blog
Zeberka
Bloglovin

108_0015

108_0020

108_0030 
 Spódnica - Reserved
Bluzka - NY
Buty - House

8 komentarzy:

  1. http://shinybox.pl/?ref=9c75300 DARMOWE KOSMETYKI sama w to nie wierzyłam ale można dostać pudełko markowych kosmetyków co miesiąc ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam z takich szafiarkowych portali to konto tylko na modnapolka.pl i stylistka.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubie przegladac blogi! piekna masz koszulke!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zazwyczaj wpadam na pomysły raczej na poczekaniu, chociaż czasami tak jak ty, wiem, że nałożę coś dokładnie tego dnia. ;)
    Z chęcią będę obserwowała twojego bloga, mam nadzieję, że ty mojego także.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń