27.10.2011

Hokus krokus.

104_3922

Pisanie o ubraniach może się wydawać dziwne i niepotrzebne, bo to tylko kawałki materiału, którymi wielcy poeci raczej by się nie zajmowali. Tylko, że te rzeczy są świadkami ważnych wydarzeń, zapamiętują zapachy i często przywołują wspomnienia...
Mam nadzieję, że ten żakiet( o oszałamiająco niskiej cenie) który okazał się bardzo sympatyczny, bo pasuje mi do wszystkiego spędzi ze mną wiele miłych chwil.



104_3937

104_3933

104_3935

Żakiet, bluzka, spódnica - NY

7 komentarzy:

  1. kopertówka mi nie pasuje, ale reszta ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakiet super!
    Bardzo podoba mi sie twoja fryzura. Moze bys wstawila post o tym jak ja wykonac? :)

    Aga

    www.ileftmyheartinsfblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie zgadzam się z cuksowa
    Torebka jest akcentem w tym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie tam zapomniany, takiego super bloga nie da się zapomnieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ubrania zapamietujące zapachy, w kontekscie mojej ostatniej podróży komunikacją miejską, nie kojarzą mi się najlepiej :-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozornie niepasujące do siebie rzeczy u Ciebie stworzyły świetną, spójną całość.
    jestem baaardzo na tak! :)

    swoją drogą zapraszam do mnie, postanowiłam wrócić do blogowania http://paulinkowa.blogspot.com
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. czern+ czerwien kolorystyka ponadczasowa!
    zapraszamy do nas:
    http://czterolistna-koniczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń