12.09.2011

You&I.

104_3452

Pewne spotkania są nieuchronne , niektóre połączenia nieuniknione a zatem muszą pojawić się i określone wnioski. Moje są takie, że kupiona dwa lata temu tunika (była niedawno tu) to wyjście z każdej ubraniowej dziury. Rzadko co sprawdza się zawsze i wszędzie dlatego biję jej pokłony i cieszę się, że nie poskąpiłam na nią tych 20 zł...

104_3454

104_3449

104_3455

Tunika - Cubus
Żakiet - NY
Buty - allegro


Cokolwiek myślicie o niej i o tym teledysku...to piosenka jest piękna.

10 komentarzy:

  1. świetna stylizacja!:) strasznie fajnie wyglądasz :)!
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze trafiłaś z marynarka, bo kropki mają być totalną rewolucją w nadchodzącym sezonie :]
    a Gaga... piosenka ładna, ale za dużo różnych historii ma miejsce w tym teledysku przez co jest nieco niezrozumiały ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tunika piękna:) Dobrze wydane pieniądze. Razem z naszyjnikiem tworzy bardzo udane połączenie,ale te buty...jakoś zupełnie mi tu nie pasują, choć pewnie niektórzy by powiedzieli, że to tym lepiej :-P

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny set :) baaardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta marynarka gdyby nie miała kropek wyglądałabym do tego o wiele lepiej, ale i tak śliczny outfit ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. ten zestaw super do ciebie pasuje!!! tunika jest piekna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna groszkowana marynarka! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie- jeśli masz ochotę, dodaj do obserwowanych, będzie mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń