29.09.2011

Be careful!

104_3695

Wasze podejrzenia są całkowicie bezpodstawne, nie chodzę z gołymi nogami;) . Wynalazłam zaległe zdjęcia, by móc przedstawić jesienne buty, które są bardzo dziwne i do niczego nie pasują. W kwestii obuwia byłam beznadziejnie konserwatywna i postanowiłam to zmienić. W tym celu kierując się małpim rozumem zakupiłam to, co widać. Może coś do nich wyczaruję, ale na przyszłość obiecuję poprawę i większą ostrożność.
Jak to bywa w bajkach z morałem, dzięki tym błędom już wreszcie wiem jakie buty są dla mnie najlepsze, ale w ramach pokuty będę nosić wyżej i poniżej pokazane.
P.S. Okazuje się, że kupując je nie byłam jednak całkowitą wariatką, bo posiadają jedną zaletę. Są wygodne! Tylko nie wiem, co mi z tego...




104_3697

104_3700

Sukienka - NY
Buty- allegro

3 komentarze:

  1. slicznie ci w turkusowym kolorze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalikowy patent świetnie wysmukla sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne dodajesz zdjęcia, mają taki klimat.
    :*

    Zapraszam na mój blog, może skomentujesz i będziesz obserwować jeśli Ci się spodoba .

    OdpowiedzUsuń