13.08.2011

Słodko-słony tort urodzinowy.



tort_urodzinowy_2_popup

Zupełnie nie zauważyłam, że kilka dni temu Targowisko świętowało urodziny! Z tej okazji mam kilka spostrzeżeń. Udało się dobrnąć do 2 urodzin, ale chwil zwątpienia było wiele. Wydaje się, że taki blog to prosta sprawa, bo wystarczy klika zdjęć zrobionych w wolnym czasie i do tego parę słów opisu. Jest trochę inaczej, bo wszystkie zdjęcia jakie tu widać zrobiłam sama bez jakiejkolwiek pomocy. Samowyzwalacz wymaga cierpliwości oraz wielu prób i wielu błędów, więc często miałam ochotę rzucić to w diabły. Zobaczymy, czy jeszcze będę czuć radość z prowadzenia Targowiska, które jak na razie pozostaje:





8 komentarzy:

  1. najlepszego ;)
    http://porcelain-desire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki śliczny :) ale mi smaka narobiłaś, mniam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze o tym wiem. Moje zdjęcie również są robione samowyzwalaczem, co niestety chyba widać :<

    Turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy birthday!!Torcik taki ,,smakowy"...

    OdpowiedzUsuń