15.08.2011

Śliwki w kompocie.

104_3384

104_3383

104_3396

Od 6 lat namiętnie zbieram szale i jest to mój ulubiony dodatek obok naszyjników/wisiorków.
Kiedy udało mi się zakupić ten szal za...9 zł to moja mania na punkcie tego kawałka materiału odżyła na nowo. Ponownie przeżywam wielką miłość, która pogłębia się, kiedy widzę jak ten niepozorny element ożywia strój, poprawia proporcje i humor. Na dzień, na wieczór, zawsze.


104_3393
104_3387

104_3385

104_3380

Sukienka - Cubus
Szal - NY
Buty- Allegro

13 komentarzy:

  1. kojarzy mi się z jakimiś słodyczami, sama nie wiem w sumie... w każdym razie bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty i sukienka są super :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szal świetnie ożywił cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja :)

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny oufit . !

    U mnie givevay . !

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciesze się :) świetna sukienka w pięknym odcieniu fioletu, lubię sukienki w połączeniu z ciężkimi butami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szal rzeczywiście piękny. :) A tak z ciekawości...ile liczy twoja kolekcja? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny szal :)
    Pozdrawiam
    Jagulka

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz ;]
    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak wpadniesz i dodasz sie do obs :*
    Pozdrawiam <3

    http://asiaa-przybycien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Obejrzałam Twój blog z zapartym tchem. Wszystkie Twoje stylizacje są przemyślane. Idealnie wpisujesz się w tematykę naszego portalu, którym jest przede wszystkim moda. Odwiedź naszą stronę www.funfashion.pl i przekonaj się!

    OdpowiedzUsuń
  11. fashion-psyche: kolekcja dobiła do 30stki :) dzięki za komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohoo. 30 szali? Wow. JA mam zaledwie 3-4 i to nie używam ;) Ale z tego jak wyglądają jestem zdecydowanie ZA. Świetnie wyglądasz.

    ________________________
    turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń