27.08.2011

KDJ: Jessica Szohr.

O Vanessie Abrams z Plotkary można pisać wiele i to zazwyczaj w negatywnym kontekście, ale o jej serialowym stylu mogę pisać tylko dobrze. Zdecydowanie stroje tej postaci różnią się od ubioru pozostałych bohaterów (''w końcu to Brooklyn'' jak złośliwie podkreśla Blair) ale ja je uwielbiam. Vanessa zawsze ma na sobie etniczne wzory, skomplikowane fasony, zaskakujące połączenia i masę biżuterii. Ze względu na kontrasty i wyrazistość jej styl jest raczej odważny i chyba nie pasuje do każdej urody. Mimo to stanowi dla mnie inspirację i wciąż poszukuję kilku dodatków, które u niej podpatrzyłam. Natomiast...








...aktorka wcielająca się w rolę Vanessy, czyli Jessica Szohr ubiera się zupełnie inaczej, ale równie efektownie.

Nudne kolory i zwykła marynarka? Ona wygląda w tym świetnie i do tego te włosy...
Strój powyżej to mistrzostwo! TE BUTY!
Gra kolorami genialna, ale nie przekonuje mnie przesadna chudośc.
Ten strój już mi się nawet śni.
Czyżby folklor?





Cudowna piosenka, ciarki podczas słuchania nieuniknione. Pewnie kojarzycie ją z reklamy Kinder Bueno:)


3 komentarze:

  1. To prawda, stroje serialowej Vanessy są świetne, to głównie dla nich oglądam Plotkare

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, Vanessa ma zdecydowanie ciekawy styl i tak różny od stylu Blair ( który notabene też uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń