22.08.2011

Blue August.

104_3242

Falbanki, błękit i biel - to wszystko dość naiwne oraz trywialne, ale kiedy okazuje się, że te zwoje materiału muszą trafić pod ostrze maszyny od raz spada się na ziemię.
A po ludzku: dawno upatrzona sukienka w godziwej cenie? Musi być haczyk. I był w postaci nieodpowiedniego rozmiaru, ale wyobraźnia już ruszyła, czas naglił, został ostatni egzemplarz i pojawiła się wizja przeróbki. Jestem zadowolona mimo tego, że widziałam później swój rozmiar...Życie.

104_3247

104_3240

Sukienka - HM
Buty - HM

6 komentarzy:

  1. Ehhh, szkoda że ja nie umiem przerabiać ubrań :(

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka, buty..świetna całość!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie widziałam sukienki z tak ciekawym układem koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie nie przemawiają buty, kolor mi nie odpowiada, ale sukienka jest naprawdę bardzo ładna! ;] Co w niej przerobilaś?

    turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ci w niebieskim kolorze, i zdecydowanie częściej musisz się uśmiechać:)

    OdpowiedzUsuń