23.06.2011

How to be more funny.

104_30  <font size=


Przede wszystkim nie zerkać za często w lustro, bo może to prowadzić do smutnych refleksji.
Poza tym nie unikać kolorów, naiwnych wzorów i choćby tylko na letni czas pozbyć się praktycznej strony życia. Ja od dawna mam niebezpieczny pociąg do falban, kolorów, naiwnych wzorów, kwiatów i w tym zakresie czerwcowe wyprzedaże były dla mnie hojne. Nie są to jednosezonowe nabytki, bo nawet zimą łączę je z wielkim swetrem i liczę dni do maja.
Być może w takie rezolutnej łączce wyglądam jak dzieciak, ale mam ochotę tak się czuć. A moim największym modowym marzeniem jest bym nigdy nie musiała dusić się w uniformie.


104_3038

104_3036

104_3018

104_3028

104_3034

104_3024

Sukienka, sweter- HM
Buty- allegro

9 komentarzy:

  1. A mi się ostatnio strasznie uniformy spodobały. :)
    Śliczną masz tą sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Uprzejmie proszę o uzupełnienie ankiety dotyczącej społeczności szafiarek. Wiem, że było już wiele próśb dotyczących wypełnienia ankiet i być może jest to już męczące. Mimo to wierzę, że mi pomożecie. Ankieta jest anonimowa i nie zajmuje długo czasu.

    Pozdrawiam i z góry bardzo, bardzo dziękuję za każdą wypełnioną ankietę:)
    Poniżej zamieszczam link do ankiety (link należy skopiować i otworzyć w nowym oknie)

    https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHRqT3I4LWlZXzc1N0lheEZxdVdqTnc6MQ

    OdpowiedzUsuń
  3. naszyjnik = strzał w dziesiątkę <3

    OdpowiedzUsuń