13.06.2011

Are you kidding me?

104_2971

Tylko dowcipniś mógł stworzyć tą sukienkę, umieścić ją w niepozornym sklepiku i pozwolić by wpadła mi w ręce. Kto inny mógłby połączyć ze sobą moje ulubione kolory, odpowiedni krój i całość zawiesić na wieszaku? Chyba człowiek nieświadomy tego, że taki wybryk natury plus niegroźna cena daje zawsze szał i ekstazę.
Ach, każdy kto czyta ten dziwny wywód, stuka się w czoło albo ziewa mniej lub bardziej dyskretnie, bo nie widzi niczego ekscytującego na tych zdjęciach. Tymczasem po latach poszukiwań okupionych łzami i bólem razem lub oddzielnie, jest to dla mnie święty Graal.
Bez względu na szaleństwo barw podwyższony stan sukienki dodaje nobliwości każdemu, nawet Ani z Zielonego Wzgórza a co dopiero Keirze. Niech to będzie nieszkodliwy skutek uboczny.


104_2985

104_2949

104_2968

104_2989

104_2952

104_2958

Sukienka-?

11 komentarzy:

  1. ja nie ziewam, a podzielam Twoją ekstazę :) sukienka jest boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie wyglądasz@

    masz bardzo nietypową i uroczą urodę

    obserwujemy się?
    ;)



    http://www.facebook.com/pages/Fashion-Passion/127087060700971 - FASION PASSION because we all love to be a little fashion victims! :)

    FASHION VICTIM
    FASHION passion -FBpage - ALL BOUT FASHION, EVENTS, ART, FAMOUS PAINTERS, MUSIC, CONCERTS, LOOKS, MY RECIPES AND INSPIRATIONS

    MY BLOG - FASHION PASSION - MY RECIPES

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz:)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna sukienka;)
    pozdrawiam i zaprszam do mnie

    OdpowiedzUsuń