27.05.2011

Mousse like juice.

104_2925

Cielistości wydają się mdłe i nijakie dopóki nie sprawdzi się ich na własnej skórze. Wypróbowałam lekki kalibr i pastele w moim wydaniu są zaróżowione i ''żywsze'', bo bardzo możliwe , że w prawdziwym odcieniu ''nude'' po prostu bym zniknęła. A tak doprawiłam całość brązową, pseudoskórzaną spódnicą i koturnami z HM i chyba wyszło względnie. Sądzę, że na cieliste tkaniny mogą sobie pozwolić tylko osoby o idealnej skórze, niezaprzeczalnej urodzie i świetnej sylwetce, czyli istoty pozaziemskie(takie jak ona ). A ja jako zwykły śmiertelnik mogę tylko o tym pisać i ....próbować;).

104_2921

104_2894

104_2906

104_2911


104_2895

104_2890

Bluzka - NY
Spódnica - NY
Szalik - HM

12 komentarzy:

  1. świetne te koturny! to tegoroczna kolekcja czy wcześniej kupione? jako miłośniczka panterki wielce ich pragnę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica i bluzka są świetne :)) super blog ;) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ciekawą urodę i moim zdaniem w tym kolorze wyglądasz wręcz anielsko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. agg---> kupione rok temu, ale kto wie..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica bardzo fajna, buty też przykuwają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. brąz z bladym różem wygląda nieziemsko! ♥


    http://mint-lipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolorystycznie dobrany zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER PASTELE!

    BARDZO MI SIE PODOBA!




    http://www.facebook.com/pages/Fashion-Passion/127087060700971 - FASION PASSION because we all love to be a little fashion victims! :)

    FASHION VICTIM
    FASHION passion -FBpage - ALL BOUT FASHION, EVENTS, ART, FAMOUS PAINTERS, MUSIC, CONCERTS, LOOKS, MY RECIPES AND INSPIRATIONS

    MY BLOG - FASHION PASSION - MY RECIPES


    obserwuję już Twego bloga!

    ta sukienka z poprzedniego posta mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna spodnica!;)

    http://dziewczynakomornika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń