13.05.2011

Fresh daisy*.

104_2862

Wczoraj były chyba moje urodziny. Piszę ''chyba'', bo właściwie nie zaszły żadne zmiany. Nadal nie chcę dorastać, nadal lubię pławić się multikolorach, nadal mam dziwne pomysły i brak odwagi na ich realizację. I wciąż uwielbiam połączenie wojskowej zieleni z kwietnikiem. Pewne rzeczy nigdy się nie zmienią:)

104_2867

104_2817

104_2853

104_2837

104_2847

104_2816

*Podobno nic da razy się nie zdarza, jednak tutaj się zdarzy. Wczorajszy wpis na skutek awarii zaginąłż był to post urodzinowy, to tak łatwo się nie poddam.

Sukienka -Zara
Kurtka-NY

13 komentarzy:

  1. Świetny zestaw! Nie kojarzyłam że kurteczka ma pasek, ale z nim wygląda naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie było Ci za gorąco ?
    sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. romantyczna sukienka i lekki militarny dotyk- super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskakujące połączenie, jak zawsze świetny efekt. Wyszukujesz ciuchy w naprawdę przystępnych cenach i fajnie je komponujesz. Szkoda, że uznane za "topowe" szfiarki zapomniały, że o to w tym przecież chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrezygnowałabym z tego paseczka. Sukieneczka jak najbardziej wiosenna Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw! taki niebanalny!

    wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sukienka i kurtka!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie wszystkiego najlepszego, więcej odwagi i wiary w siebie :)
    pozdrawiam i zapraszaszam do mnie
    http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka bardzo mi się podoba, jestem jak najbardziej na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  10. to nic złego nie chcieć dorosnąć:):)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń