03.03.2011

Pseudoprecjoza.

104_2197

Falsyfikaty i tombaki często mają większą wartość niż oryginał. Zwłaszcza te wynalezione, wymarzone i wyczekane. Moje największe skarby choć obiektywnie są śmiesznie tanie to dla mnie są bezcenne. Drogie rzeczy budzą nieufność, niedowierzanie i przeważnie są niewarte swej ceny. Wolę więc do faktycznej ceny dodać część swoich wspomnień, pomysłów, myśli i tworzyć prawdziwe precjoza. I oczywiście nie mam na myśli tylko ciuchów.

104_2213

104_2206

104_2220



Sweter - Cubus
Tunika - Cubus
Buty - Deichman



PS Ile czasu szukałam zegarka w naszyjniku lub naszyjnik w zegarku;) !

14 komentarzy:

  1. Fajne kolory. Sukienka słodka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całośc fajna ale zarówno kolor sweterka jak i on sam .......super

    OdpowiedzUsuń
  3. super

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten sweter, cudnie się układa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona tuniką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny sweter, cudowna tunika:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi sie podobasz w tym secie!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo romantycznie :) lubię to połączenie kolorów
    mój blog - tattwa

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegarek w naszyjniku (bądź odwrotnie..) jest śliczny. Sukienka też mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń