10.03.2011

Dzika pomarańcza.

104_2346

Dzikość serca, Afryka dzika to czemu nie dzika pomarańcza?
Nie wiem właśnie, czy nie zdziczałam w tym nadmiarze moreli, pomarańczy i mandarynki,bo te barwy naprawdę dodają witalności i wigoru. W tym złotym blasku i cieple ja i kolory wokół mnie czuliśmy się świetnie.

Nie wiadomo kiedy dokładnie przyjdzie wiosna, ale już wiemy jakiego będzie koloru i jak będzie smakować. Dobrze więc, że jest moda, bo człowiek na tym świecie niczego nie byłby pewien.
W tym morzu pozamodowej niepewności ja wiem na pewno, że chciałabym zobaczyć jak kwitnie pomarańcza i jak wtedy pachnie
.

104_2337

104_2331

Bluzka, swter - HM
Spodnie - New Look
Buty - Tally Weijl

10 komentarzy:

  1. o, ten piękny sweterek! bluzka też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie jest! i sweterek i tunika i naszyjnik, ekstra:) sama bym bardzo chętnie tę tunikę nosiła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta bluzka :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne buty i bluzka !
    + zapraszam do mnie !:*

    OdpowiedzUsuń
  5. super wygladasz

    Zapraszamy do polubienia nas na facebooku!

    http://www.facebook.com/BabskiLookBook

    Niedługo ruszamy pełną parą! duzo mody i relacji z eventów z całej Polski, moda, uroda, handmade i duużo konkursów! polub nas i wspieraj w rozwoju

    dla Ciebie będziemy coraz lepsi :)
    bądź modna z nami!

    www.babskie.tv

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem jak najbardziej za pomarancza w tym sezonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kolory! uroczy sweterek i piekne buty!

    OdpowiedzUsuń