27.12.2010

KDJ: Olga Bołądź.

Impreza zamykaj¹ca serial Czas Honoru

Coś jest w tej dziewczynie, co bardzo mi się podoba. Chyba niewymuszona ekstrawagancja, która jest interesująca i wkurzająca.
Kto: Aktorka, którą pierwszy raz zobaczyłam w Teraz albo nigdy. Tam zachwyciły mnie jej loki, biurowe stroje i czarny charakter. Do niedawna podziwiałam ją w Czasie Honoru. Trzeba mieć wdzięk i urodę, by prezentować wojenną modę.
Jak: Olga zarzeka się, że wszystko co ma na sobie jest niewiarygodnie tanie. Popieram taką filozofię i chcę się od niej uczyć.
Dlaczego: Wszystko to, co lubię, a czego sama nie mogę założyć i co komponuje się w dwa słowa: Olga Bołądź.

ob1

ob2

ob4

ob3

5 komentarzy:

  1. jest przesliczna jak dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo cóż za zmiany na blogu... niestety tło wprowadza straszny zamęt no i biały tekst ledwo co widać.. ale to tylko moje zdanie :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak jej nie lubię..
    Ale ubiera się całkiem, całkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajnie się ubiera ale wg mnbie blond włosy to pomyłka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni ałtfit najbardziej mi się podoba;)Ale do samej aktorki coś średnio jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń