23.09.2010

Toż to szok.

104_1360


Pogodynki przepowiadają słoneczną przyszłość, publika szaleje, meteopaci przeklinają, ptactwo wariuje, dzieci bez żalu zrzucają szkolne kajdany i udają się na wagary, zewsząd słychać anielskie pienia, bo wszyscy Polacy jak jedna rodzina biją się w pierś, że już nigdy nie będą narzekać na pogodę, wygrażać pięścią tym bardziej, biura last minute plajtują, bo po co szukać Lazurowego Wybrzeża skoro tylko odrobinę brudny Bałtyk tak rozkosznie blisko, zmienia się klimat i teraz będzie w Polsce Majorka, sklepy oddają najnowszą kolekcję (w tym kurtki z kożuszkiem) za półdarmo lub jeśli nie słyszeli nigdy o honorze - za darmo.
Czyli po prostu zwykły pierwszy dzień Wiosny...to jest Jesieni.


104_1377





104_1362




104_1347

Spódnica - reserved
Bluzka - HM
Sweter - HM

I polecam to, a co:


9 komentarzy:

  1. ten sweterek jak żakiet wygląda :) ładna bluzka

    OdpowiedzUsuń
  2. piosenkę uwielbiam <3 zupełnie niestandardowa:] Twoje dzisiejsze wcielenie super!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie to podsumowałas :) a zestaw fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te koralowo-czerwone akcenty kolorystyczne. kolor koralowy to ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie się podoba Twoja fryzurka ;)
    a'propos Brodki, to chyba znów zaczyna wypływać. Z lepszym coby nie mówić repertuarem niźli dawniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. oho, podoba mi się bardzo ten zestaw :) a do tego jak fajnie włosy zrobione, zawsze mi się takie fryzury a'la heidi podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie kolorystycznie komponuje sie bluzka ze spódniczka;)

    OdpowiedzUsuń