24.08.2010

Heaven or Hell?

104_1061



Na kilku blogach widziałam już ostateczne ogłoszenie końca lata. A przecież ta pora roku trwa prawie do schyłku września i nawet, gdy wieje i mrozi to nadal jest lato, tyle że polskie;)
Podobno ostatnim krzykiem mody i kolorem, który będzie królował jesienią ma być brąz. Nie wiem jak zniosą to moje oczy, bo jestem zwolenniczką terapii kolorami. Te wyraziste i wesołe naprawdę poprawiają nastrój a wraz z początkiem września rzesze ludzi przywdziewają smutne barwy! Nie dajmy się tej tendencji i obalmy mit łączenia słowa ''depresja'' z określeniem ''jesienna''.


Uwaga!
W ramach wzbogaceń od następnego posta Targowisko będzie prezentować cykliczny, subiektywny przegląd osób, których styl ubierania stanowi
niedościgniony wzór/wzbudza zachwyt/stanowi inspirację. Do zobaczenia:)



104_1056

Koszula - Zara
Spódnica - Reserved
Torebka - Allegro
Buty - Danija

14 komentarzy:

  1. co tu będę się rozpisywać, podoba mi się. i ciuchy są pierwsza klasa, tło jeszcze lepsze. no podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobaja mi się buty.:)
    mam pytanie.
    jak umieściłaś blipa na swoim blogu?;> jestem ciemna i nie potrafię tego zrobić.;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Deep - po zalogowaniu na srone blipa wejdz w zakladke ''Wklejki'' - tam jest kod html blipa, ktory trzeba skopiowac i wkleic na swoja strone wchodzac w UKLAD STRONY, ja wkleilam swoj kod w rubryke Dodaj gadzety...

    OdpowiedzUsuń
  4. pozytywnie tu u Ciebie :)

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  5. FAjnie :)
    Co do lata to ja nie przyjmuję do wiadomości, że się kończy. Dla mnie trwa do 22(chyba) września a może i dłużej. Bojkot jesieni ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze słonko troszke poświeci więc nie chowajmy letnich ciuchów!

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja mam nadzieje, ze to tylko chwilowa przerwa i lato jeszcze wróci...chociaz pogoda za oknem udowadnia, ze jestem niepoprawną marzycielką.

    Pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne buciki <3
    Spódniczka jest urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałas wkręcona:) więcej infop u mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba isę mi ta bluzka w tym zestawieniu :) sama chetnie bym taką przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam styl Blair z Plotkary ;) Ogólnie stylizacje pomieszanych lat 60-tych z nowomiejskim wprowadza mnie o szybsze bicie serca;D Śliczny zestawik stworzyłaś.

    Jak masz ochotę koniecznie wpadnij do mnie!
    http://gliwickieszczesciary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. a i zapomniałam napisać, ze zapraszam do zabawy o ile oczywiście chcesz :) szczegóły u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny strój, podoba mi sie ta spudniczka.

    OdpowiedzUsuń