22.07.2010

Kokoryczka.

104_0805


Mix kwiatów i pasków to połączenie uznawane za niedopuszczalne. Czemu tak podnosi ciśnienie? Podobno te dwa desenie gryzą się ze sobą a ja od zawsze gdy słyszę, że coś do siebie nie pasuje to mam ochotę to zrealizować.
Urzeczywistniłam ten ''koszmar stylisty'' i od razu pomyślałam, że w naszym życiu wiele jest takich ciekawych kontrastów.
Kozaki latem.
Doda i Nergal.
Palikot w polityce.
Wyobrażacie sobie świat bez nich? Ja już nie i do tej listy dodaję:
Kwiaty i paski.

104_0814

104_0838

Bluzka - Troll
Spódniczka - HM
Sweter - Reserved
Buty - allegro

13 komentarzy:

  1. w Twoim wykonaniu to one się nie gryzą ;)) ciekawe połączenie ;] a spódnica boska!

    zapraszam na moją aukcję ciuszków: http://allegro.pl/item1155496127_mega_paka_ubran_40_42_dodatki_znane_marki.html

    pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie to zestawienie:) a buciki prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz świetnie, ja jednak do tego bym sweterka nie założyła ;) zwłaszcza że kolorem też niezbyt współgra, moim zdaniem oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie takie połączenia, świetna spódniczka i kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dobrze to połączyłaś! wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica z tą bluzką - super :0 Słodkie połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczo wyglądasz, ale wydaje mi się, że kwiatki i paski razem już dawno przestały być modowym faux pas:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I saw your blog and I wanted to invite you to follow my blog.
    Check out my blog @ www.afterstylecomesfashion.blogspot.com


    With love, Samm

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze widzę u Ciebie kolory, co mnie bardzo cieszy i za co bardzo cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo to zależy jakie paski i jakie kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobliwe przykłady "koszmarów" ;)
    i bardzo ładne, liliowe buty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna kolorystyka wszystkiego, fasony również cool, na kwestię sweterka w paski nie mam zdania :)

    OdpowiedzUsuń