22.06.2010

Sezon ogórkowy.

104_0491



Cały rok ja i moja smutna szafa wypłakujemy sobie oczy za latem. A kiedy ono już nadchodzi oboje czujemy się wielce rozczarowani. Potencjalnym szaleństwom, tak odpowiednim dla tej pory roku, staje na drodze mnóstwo przeciwności.
Temperatura nie ta (nie wspomnę już, że wiek nie ten...), sesja, która swymi mackami oplata coraz bardziej i wiele innych przeszkód, których z litości dla siebie samej nie wymienię.
Czyli sezon ogórkowy otwiera swe podwoje.


104_0502


Cardigan , Blouse - New Yorker
Jeans - Zara
Chaussures - Allegro

12 komentarzy:

  1. Kurcze.. od dawna szukam takiej narzutki i nie mogę znaleźć :/ Może uda mi się tym razem upolować na letnich wyprzedażach :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kardigan, że ja takiego nie widziałam w NY

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się forma kardiganu - coś podobnego upolowałam kiedyś w Top Secret

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza ta narzutka! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Faaajowe te jeansy! :) A cardigan taki jak lubie w ksztalcie :)

    OdpowiedzUsuń