25.03.2010

Studniówka.

104_0284


Czyli sto dni do lata! No, może trochę mniej, ale czy komuś ten drobiazg przeszkadza?
Na to doniosłe wydarzenie, które przecież odbywa się tylko raz w roku (!) trzeba się odpowiednio przygotować. Odnowa ciała i ducha to priorytet! Dla wytrwałych masochistów idealne będzie poranne bieganie. Zwykłym śmiertelnikom mogę polecić trening w domowym zaciszu przy użyciu prostych narzędzi (hula-hop?). A tym bardziej zwykłym ze zwykłych śmiertelników do poprawy nastroju wystarcza widok równo ułożonych, dobrze wyprasowanych letnich sukienek*. Wtedy to już po prostu ''serce roście'' :)

* Ten miły obrazek częściej bywa widziany w snach, bo ci śmiertelnicy przeważnie są okropnymi leniami (przykładem uprzejmie służy sama autorka bloga)...


104_0280

104_0271

Robe - HM
Jeans - Zara
Veste - Cubus
Chaussures - Deichman

6 komentarzy:

  1. Fajny zestaw, chyba mam taką samą sukienkę/tunikę :) Dziś kupiłam bo dowieźli nowe rozmiary, a juz pogodziłam się, że jej nie będę miała.

    OdpowiedzUsuń
  2. TYle czasu minęło a ja ciągle nie mogę ścierpieć, że nie mam tego naszyjnika :<

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie ,inspirująco,,mam podobny żakiecik ale granatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny żakiet i sukienka. Nie przepadam za sukienkami noszonymi na spodnie, ale u Ciebie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna ta sukienka , idealna na lato!!! i ten wisiorek z h&m!!

    OdpowiedzUsuń