12.02.2010

Mixtura vel What is happiness?

102_2194



Z cyklu Happy Blog
czyli
What is happiness?

szczęście dla:

duszy: słowo pisane - smakuje najlepiej późnym wieczorem, gdy wszyscy śpią albo
w niedzielę przed śniadaniem. Uwielbiam
Pana Wołodyjowskiego, Annę Kareninę, Przeminęło z wiatrem, Nie wszystko na sprzedaż, Sto lat samotności, Pachnidło, Mistrz i Małgorzata, oraz...Słownik ortograficzny (ew. Poprawnej Polszczyzny ;)
ciała i duszy : głosy - ładnie zestrojone, dźwięczne najlepiej ze słuchawki telefonu
ciała: popołudniowa drzemka - pasja, której jestem wyjątkowo oddana, może dlatego, że mam miłe sny.
duszy: muzyka - tekstowo i dźwiękowo doskonałe: J.Steczkowska , płyty Dziewczyna Szamana i Naga / J.Radek płyta Królowa Nocy / M.Szcześniak płyta Spoza Nas
ciała: ludzie - często mnie denerwują, ale w tramwaju bezczelnie podsłuchuję rozmów i się gapię. Lubię to.
duszy i ciała: skrzypce - mam swoje, ale myślę o antykach, napotkałam takie na aukcji, byłam o krok od zrujnowania rodziców i ich kupienia, ale coś mnie powstrzymało. Może niech pozostaną marzeniem?
duszy i ciała: miłe pogawędki, ploteczki, śmiechy - takie są spotkania z przyjaciółmi i bliskimi
ciała: serek homogenizowany + banan = BANALNE uzależnienie ;)
duszy i ciała: teatr - zwłaszcza, gdy jest taka bliskość aktorów, że boję się oddychać. Tylko w Teatrze im. Jaracza
duszy i ciała: Kraków - tam się ciągle przechadza bohema i historia, nie byłam w Paryżu i chyba tam nie pojadę. Po co Paryż skoro jest Kraków? Będę tam mieszkać.

Mixtura

Żeby nie zalać Was tym korytem refleksji ciuchowo-fajerwerkowa mixtura ;)








102_2145

102_2207

102_2152

Jeans - Zara
Blouse - HM
Robe - HM
Cardigan 1 - HM
Cardigan 2 - Cubus
Manteau - Cubus

8 komentarzy:

  1. na pierwszym zdjęciu podoba mi się wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem fanką Twojej urody. I włosów!!!
    Masz świetną chustę, cudowny głęboki odcień zieleni :)))

    Strasznie chciałabym umieć grać na skrzypcach. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. różowa bluzeczka jest świetna :) taka nie formalna a zarazem elegancka :)Chusta i naszyjnik tez są świetne :D jak zwykle nie mogę się nacieszyć twoimi zestawieniami kolorystycznymi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Przeminęło z wiatrem' też mi się bardzo podoba, ostatni zestaw przegenialny *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia stylizacja - super. Urocza spodniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeurocza spódnica, pasują Ci takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu ja Cie muszę tylko na tych fociach podziwiać Piękna, wrażenia estetyczne z najwyższej półki, ale ma dusza i ciało na tym cierpią niezmiernie :* VaVa

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica w kwiatki- szałowa! A calość rewelacja! Powiało wiosną ;)

    OdpowiedzUsuń