06.02.2010

Lokalne ocieplenie.

102_2163


Ostatnio jestem niemym świadkiem nie tylko już ogólnego upadku obyczajów, ale i powszechnego wstrętu do zimowego odzienia. To chyba jakiś ogólnokrajowy program antypogodowy, bo manifestujący wyskakują z każdej dziury. Ich charakterystyczny look to zazwyczaj furcząca na wietrze bura kurtka, smętnie wiszący szalik i bojowa postawa. Popieram, ale nie uskuteczniam. Szkoda życia na robienie się na szaro i dlatego ja dziś w powiewnej ( i powabnej - mam nadzieję) szacie okryta li i jedynie pasiastym sweterkiem. Nie zaszkodzi trochę zmarznąć, zdążę się wygrzać, bo pod moim oknem od dwóch dni nieśmiało trajkocze jakiś ptak. A to zwiastuje wiadomo co. Globalne ocieplenie:).
102_2169

102_2172

Robe - Cubus
Cardigan - Reserved
Chaussures - Galeria Centrum
Echarpe - HM

18 komentarzy:

  1. Przepiękna sukienka, sama bym taką chciała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie i gustownie,szalenie mi się tu podobasz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przyjemny kolor ma sukienka, fajny pomysł na całość

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna, zwiewna sukienka - takie jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla tej pięknej, zwiewnej turniki warto zmarznąć *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka. I wisior. Super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak Ci zimno, że jesteś cała czerwone. Nie jest to zdrowe dla zdrowia, ale kto co lubi.

    OdpowiedzUsuń
  8. - Gia Illusion - No, jak to? A w Klubie Morsów same okazy zdrowia...;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie zmiksowana całość. Jestem fanką Twojej urody!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki wielkie za komentarze!
    Biurowa- miło mi, tylko nie wiem jakiej urody...

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukieneczka jest słodka, delikatna...a wisior świetny, bardzo tu pasuje :) Podoba mi się :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ladna sukienka w twarzowym kolorze! :) Nominowalam Cie do zabawy Happy Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnie prezentujesz się w tym zestawie !

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajowo wygląda ta tunika ze swetrzyskiem ; ))

    OdpowiedzUsuń