28.01.2010

'' You're frozen when your heart's not open. ''

102_2128

Prawdziwa zima zaczyna się wtedy, gdy brak energii do działania ( czyli u mnie wieczna epoka lodowcowa), wena odpłynęła gdzieś na Syberię (moja chyba odleciała na Marsa) i znikąd nie widać wybawienia( na horyzoncie nawet nie majaczy zwiastun wiosny).
Na zamarznięte i zamknięte serce pomaga wyobraźnia.
Wyobrażam więc sobie, że jestem całkiem miła dla otoczenia, nawet się uśmiecham i jest mi jakby odrobinę cieplej. O, zupełnie jak na tych zdjęciach...


102_2132


102_2120


102_2134

Manteau - Reserved
Cardigan - NY
Blouse - NY
Jupe - HM
Chemise - Cubus
Chaussures - Deichman

18 komentarzy:

  1. płaszcz, sweter fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie kolorów, i jaki płaszczyk! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, podziwiam..myślałam, że moje włosy są dość długie. Teraz wiem- zdecydowanie nie. PRZEPIĘKNE! Tylko jak Ty sobie z nimi radzisz? Moje mycie czasami przypomina rytuał:) a co dopiero..

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałam porównać i hm..jak niebo i ziemia. Chyba zacznę zapuszczać;)
    Serio, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie wygladasz!
    super plaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogłaś lepiej i ciekawiej dobrac koloru rekawiczek do tego morskiego płaszcza, rzadko spotyka się takie połączenie kolorów, piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, bardzo mi sie podoba ze wcielasz w ubiór mnóstwo kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam takie same buty:) piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko, ale piękne włosy!Płaszcz zdecydowanie w mim typie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz :)
    http://patkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ty masz włosy! wow :) Wyglądasz fajnie, płaszczyk jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. za wszystkie komentarze: dzięki! :)
    --->Panna K bywa różnie, czasem bardzo mnie złoszczą, ale ogólnie dobrana z nas para;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk ma rewelacujny kolorek :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your hair it's soo gorgeous!!! And you have a great style. Keep it up.

    I need your help badly!! Could you please vote for my outfit here: http://bit.ly/4wLwyk
    Click the link and and you can vote for me at the bottom of the page. Just enter your email address and the verification code! It just takes 2 seconds of your time and you can do me a big favor!!

    Thanks a million times!!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń