14.01.2010

Usterka. Przerwa w emisji spowodowana...

102_1547


...niedoborem czasu. I samoudręczeniem. I depresją. I spadkiem cukru. W skrócie: sesja.
Pojawiałam się tutaj dziś w konkretnym celu, bo trzeba trochę posprzątać na Targowisku, a w ramach tego miłego zajęcia prezentuję coś, co zaplątało się gdzieś w komputerowym niebycie, by dziś ujrzeć światło dziennie. Coś dla lubiących kolory, wygodną formę i odrobinę żelastwa. Czyli dla mnie.
Więcej nowości z adekwatnym krajobrazem w tle - już wkrótce (chyba).

Ps Więcej na temat naszyjnika tutaj.

102_1553


Robe - Zara
Cardigan - Reserved
Chaussures - allegro

10 komentarzy:

  1. a gdzie śnieg ?? ;))

    odważne połączenie fioletu z czerwienią..
    i nawet fajnie to wygląda ;)) ..

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kozaczki!!! I fajnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że wróciłaś:)))
    Fajny - kolorowy look!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zobaczyłabym z bliska naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  5. bloo - na czas zdjęć usunął się z drogi:) a tak serio to jeszcze go wtedy nie było.
    riennahera - dodałam link

    OdpowiedzUsuń
  6. love the boots- such a great pop of color to the outfit
    xx
    and gorgeouss blogg- will definitely be back again visiting soonn!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega pozytywny outfit :) Ciekawe zestawienie kolorów :) Następnym razem proszę o zbliżenie naszyjnika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. faschion psyche: ale ja dodałam link do powiększenia, już dawno:)

    OdpowiedzUsuń