21.01.2010

Folklor spontaniczny.

''Wędrówki Pyzy'' naprawdę na mnie oddziaływały i pozostawiły miłe wspomnienia. Podziwiałam nie tylko jej odwagę do samotnych wycieczek(jestem też fanką Włóczykija) po zbójeckich dróżkach. W tej bajce mógł znaleźć coś dla siebie nie tylko wielbiciel przygód, ale (zwłaszcza) miłośnik mody! Tak, w głównej bohaterce drzemał niezwykły potencjał. Te kolorowe spódniczki, fantazyjne chustki wiązane wokół głowy(wiadomo, to ona była inspiracją do tego trendu) i te buciki ( i kto mi powie, że takie buty skracają nogi? Na pewno nie Pyza;). Folklor w czystej postaci!
Która współczesna bajka stanowi podobną kopalnię pomysłów ( nie, Pokemony nie są w stanie mnie do niczego natchnąć)? Która mogłaby mnie zainspirować do mieszaniny kolorów, noszenia ludowych chust? Tylko ta! :)



102_2034

102_2046

102_2050


Robe - Cubus
Cardigan - NY
Chaussures - de ma soeur

16 komentarzy:

  1. lubię twoje wariacje na temat stylu folkowego :)zawsze jest nowocześnie i kobieco

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ta chusta! W ogóle fajnie połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna ta chusta i wogóle kolory rewelacyjnie dobrane :)

    www.kot-wariat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne połączenie, wszystko idealnie do siebie pasuje i całość mnie osobiście zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie wygladasz:) az milo zobaczyc troche kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne zywe kolory. Chusta jak najbardziej w moim typie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko cudowne! Zakochałam się w pasku i swetrze. I Twojej fryzurze też!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten look!!! Szczególnie spięcie chusty paskiem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fryzury okropnie zazdroszczę :) jestem jak najbardziej na tak, dla tego zestawu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny zestaw! uwielbiam ogladać to co potrafisz stworzyć z ciuchów :)

    pozdr,
    Erill

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory są przepiękne :) Cała stylizacja jest interesująca, a chusta chyba mnie najbardziej urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wszystko połączyłaś - wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brilliant photos!
    Love those shoes!
    Tomorrow x
    inthebedroommirror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko świetnei sie ze sobą łączy! ;)))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. stokrotne dzięki wszystkim za miłe słowo!

    OdpowiedzUsuń