03.01.2010

Beethowen i dzinsy.

102_1945
31 grudnia to dla mnie moment gwałtownego wytrącenia ze zwykłego stanu nieświadomości, bo nagle zdaję sobie sprawę, że przez cały rok nie zrobiłam, nie widziałam i nie powiedziałam tego co chciałam. Czy 2010 będzie przyjazny? Już mnie trochę zawodzi, np tym mroziskiem, który nastał.

Na Swojskim Targowisku Próżności echem odbijają się wszędobylskie skargi dotyczące tegorocznych wyprzedaży. Ja nie wnoszę skarg w tym temacie, jest tak jak być powinno: w ciuchowych złożach udało mi się wygrzebać kilka ciekawostek i te same sklepy co roku trzymają mnie na dystans z nosem przyklejonym do szyby z powodu cen. Mimo to powtórzę za moją siostrą, że będą się jeszcze prosić o tak zacnych klientów jak my;)
I jeszcze słowo na Nowy Rok ode mnie:
Niech Wam 2010 upłynie w rytmie ulubionych melodii i w najbardziej sprzyjających warunkach, bo moje motto przewodnie to muzyka i wygoda (patrz tytuł) :).


102_1982

Jeans - Big Star
Blouse - Reserved
Cardigan - Reserved
Chaussures - Street


I najnowsze odkrycie zasugerowane przez Marcina:

14 komentarzy:

  1. sama wiesz kto..3 stycznia 2010 18:52

    genialny strój, po cichutku czekałam na odmianę od poprzednich kreacji i oto jest! p.s. ujęcia również super.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie skadrowane fotki :)oj ty estetko kolorystyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sweterek!
    a buty...? nie rozumiem tego - adidaso obcasy? ;P
    silvestre from neverlandfashion

    OdpowiedzUsuń
  4. O cholera, wyglądasz genialnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie wygladasz, swietne zestawienie! :)
    A co do utworu to ja klipa polecam jest przegienialny! :) Jako i sam utwór ;)

    pozdr,
    Erill

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie kadry! jeszcze mocniej, gdy dodają do tej bieli za oknem trochę koloru (kwiaty i Ty).

    nie potrafię dokładnie zidentyfikować butów, ale czuję jakąś ekstrawagancję ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Silvestre, Lumpexlover: buty to połączenie trampek z obcasami, od tych pierwszych zapożyczony jest wygląd a od tych drugich niewygoda ale efekt całkiem zabawny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny outfit :) Bardzo podoba mi się bluzka i buciki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. t-shirt i naszyjnik na 6'stkę!

    Monika z J'adore Fashion

    OdpowiedzUsuń
  10. czy pisałam już, że masz piękne wlosy ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. bloo - chyba nie, to bardzo miłe. dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń