10.12.2009

Zwierzę udomowione.

Dziś na Targowisku czary, bo zetknęły się ze sobą dwie upragnione przeze mnie rzeczy.
Ciepłe, miło okalające twarz futerko plus idealnej długości sweter.
Z tej mieszanki powstał miły dla oka twór, takie zwierzę udomowione.
Cena tegoż była bardzo zachęcająca, chętnych kupujących na horyzoncie brak. Chyba po prostu czekał na mnie.
Bajka to czy nie bajka?

PS Drogi Paszczaku, prawda-li to, że czasem tu zaglądasz? jeśli tak, to czekam na znak od Ciebie:)


102_1641

102_1645

102_1638

Robe - Cubus
Cardigan - New Yorker
Chaussures - de ma soeur

16 komentarzy:

  1. kocham takie empiryczne fasony sukienek
    no i ten kolor
    cudnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo! W zasadzie pewnie na poszczególne cześci tego stroju nie zwróciłabym uwagi, ale zestawione razem naprawde mi się podobaja - szczerólnie czapka nadaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no sweter bajeczny :) tez mam w planach coś w mniej więcej takim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bije kreatywnością od Ciebie na kilometr ! bravo!
    :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. zaglądam, a co mam nie zaglądać:)ale widzę, że Marysia zbiła z tropu moją anonimowość.ot co.a mała czarna moją faworytką.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czy poprzedni komentarz się zatwierdził, dziwna sprawa.w każdym razie daję znak.wirtualnie, ale zawsze.bisou.albo nawet dwa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladasz barzo barzo uroczo!
    Braz i roz to absolutnie Twoje kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście,że bajeczny! pokochaam ostatnio futrzaki w każdym wydaniu. wyglądasz wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ideę swetra zamiast kurtki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka, podoba mi się w zestawieniu z bucikami i sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny zestawik. tak sukienka, jak i sweter z futrem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w Twoich butach. ;D

    OdpowiedzUsuń