29.12.2009

Panna Migotka.

102_1889

Pomimo tego, że to Mała Mi była moją faworytką (pomijając Bukę), Panna Migotka zawsze mnie intrygowała. Dobrze wychowana panienka, z idealną grzywką i dość oryginalną biżuterią może być ideałem kobiety? Dla Muminka chyba tak.
Trzeba przyznać, że w Dolinie Muminków zamieszkiwały postaci o niekwestionowanym wyczuciu stylu (Mama Muminka i jej torebeczka, Tata Muminka i wdzięczny kapelusik).
Ośmielę się powołać na autorytet Migotki, bo tak jak ona posiadam od kilku dni własna błyskotkę. Naszyjnik, który widać na zdjęciach podobno tak za przeproszeniem bije po gałach, że w ciemnościach mógłby z powodzeniem zastąpić kurtkę odblaskową. Oprócz tej niewątpliwej zalety ma też inną - jest piękny. W tym miejscu pozdrawiam Św. Mikołaja, którego w domowych warunkach nazywam Mamą:)
Reszta stroju to już takie błahostki, może oprócz płaszcza - mojego wiernego towarzysza podczas wielu zim. Jest już właściwie jak przyjaciel, po prostu niezawodny. Z nikim innym tylu lat chyba nie udałoby się mi przeżyć w idealnej zgodzie.



102_1877

102_1916

102_1901

Robe - SH
Manteau - Reserved
Chaussures - de ma soeur
Collier - HM

12 komentarzy:

  1. płaszczyk, naszyjnik cuda dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny naszyjnik, wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie lubiłam Migotki, ale twoje butki i naszyjnik lubię, i to jak!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połączenie kolorów Panno Migotko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam też uwielbiałam migotkę;)
    Świetny płaszcz!

    Monika z J'adore Fashion

    OdpowiedzUsuń
  6. buty! to jest to :)
    I bardzo migotkowy zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten płaszcz jest ponadczasowy. Piękny płaszcz i cała reszta też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladny ten plaszcz i naszyjnik do niego pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny płaszcz. :)
    i kolor tuniki mnie urzekł. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a mi się wszystko podoba :)
    zapraszam do mnie

    www.lukafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń