23.12.2009

Niekrakowska awangarda.

Przed Świętami nastaje taki czas, kiedy ludzie raczej są przychylni, częściej szczerzą zęby, są zadowoleni. A dlaczego nie miałby to być czas małych szaleństw? Powiedzmy...mieszaniny kolorów...rozkwitających kwiatów na spódnicach...stąpania po pośniegowych kałużach...a żeby nie było za słodko trochę szarości? A niech taki właśni będzie na przekór temu, że Święta nie będą białe.

W wigilijną a później sylwestrową noc życzę sobie mniej rozwagi i pruderyjności oraz tego by przyszłe dni były tak szalone jak to co prezentuję na zdjęciach. Bez zasad, bez sztywnych ram!
A dla wszystkich Gości odwiedzających Swojskie Targowisko Próżności moc przyjemności, zabawy i ogólnie pojętej radości i miłości!
Wesołych Świąt ! Joyeux Noël !


102_1867

102_1857

102_1858


Jupe - HM
Blouse - Carry
Chaussures - CCC

17 komentarzy:

  1. fakjnie,kolorowo...a ten komin,jak kropeczka nad i :))
    wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne przedwiosnie tej zimy ;) zdrowych i wesolych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny look, kocham Twoją spódnicę!!!
    Wesolych Świąt Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądsz bardzo oryginalnie. A co za buciki... Można je gdzieś zobaczyć lepiej?
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Pola- pod zdjęciami dodałam link do powiększenia butów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekna bluzeczka! i jej kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna spódniczka:))

    Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo też mam taką spódnica, właśnie spędziłam w niej dziś Święta:D

    a Twoja stylizacja też bardzo mi się podoba!
    WESOŁYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
  9. :)
    Również wsołych świąt, i oczywiście nowego roku.
    U mnie trwają przygotowania do kreacji sylwestrowej, a na blogu prezentacja gwaizdkowego stuffu ;P
    Co do twojego ślicznego zestawu./
    piękna spódnica, ciekawy ten ?szal? :]
    ładny krój bluzki, pasuje do zestawu, ale nie jestem fanką tego koloru.
    no.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna spódnica, fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bluzka :D bardzo podbają mi się falbanki na ramionach :) Spódniczka dodaje całemu outfitowi tego czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super.!
    świetne buty. :zazdrosny:. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejuniu, wyglądasz tu przesłodko :)) Kradnę spódnicę i bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń