03.12.2009

Blade róże.

Czymże jest nazwa? To, co zwiemy różą,
Pod inną nazwą równie by pachniało.

W. Szekspir,
Romeo i Julia, akt II, 2,1595

Różą zakwita róża i nikt inny.

W.Szymborska, Próba


Najsłodsze róże za wcześnie są zrywane.


Brat Bellows, Czarna Pieczęć

Wczoraj gdy ktoś wypowiedział Twoje imię przy mnie głośno,

tak mi było gdyby róża przez otwarte wpadła okno.
Dziś kiedy jesteśmy razem, odwróciłam wzrok ku ścianie.
Róża? jak wygląda róża czy to kwiat, a może kamień?

W.Szymborska, Nic dwa razy


102_1409

102_1411
102_1410

Robe - Zara
Cardigan - Cubus
Chaussures - CCC

14 komentarzy:

  1. Umiejętność łączenia różnych od siebie rzeczy w jedną ciekawą całość jest godna pozazdroszczenia!
    Kolejny świetny zestaw, kobiecy ale z pazurem:) K.

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna sukienka!

    http://fuchsia-fusion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest cudowna. Taka romantyczna i dziewczęca. Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko ładnie się komponuje...

    OdpowiedzUsuń
  5. te róże swietnie ożywiają sukienke :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite jak potrafisz połączyć cięzkie z lekkim i wyglądac w tym pięknie :)

    pozdr,
    Erill

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze...całość super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Ciebie to jest romantyczka.....;)

    Róże są hipnotyczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wszystko połączyłaś - i kolory i faktury. Dla mnie bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u ciebie jeszcze lato... mi sie niektore elementy zaciezkie wydaja, ale i sweter i sukienka bardzo mi sie podobaja ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. uśmiechaj się czasem na tych zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  12. *Anonimowy: nie prezentuję na tym blogu swojego uśmiechu tylko stroje, mogę obiecać, że pojawi się uśmiech przy następnym poście, ale podpisz się, bo nie wiem czy warto dla kogoś anonimowego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż mi różami zapachniało. Sukienka urocza.

    OdpowiedzUsuń