23.11.2009

Sezon na zwierza.

Sezon łowiecki trwa w najlepsze, ale ja dopiero teraz upolowałam swojego futrzaka!
Jest krótkowłosy, czarny, ciepły i oczywiście w stu procentach nieprawdziwy.
Pomimo faktu, że go bezgranicznie uwielbiam to należy mu się skarcenie choćby za to, że przez tyle czasu leżał na dnie szafy nie chcąc się ujawniać.
W użytkowaniu jest raczej prosty, nie ma rzeczy w połączeniu z którą wyglądałby źle ...ale to się może jeszcze okazać, bo zamierzam go tu często pokazywać!
Chyba lubi kratkę, bo w jej towarzystwie aż zaczął błyszczeć.


102_1418

102_1422



Cardigan - Cubus
Jupe - HM

Blouse -HM

Col - Vintage

Chaussures - CCC

11 komentarzy:

  1. Kardigan jest bardzo fajny, ale bluzeczka.. dla mnie rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, niedawno sama zaopatrzyłam się w lumpie w taki kołnierz i zamierzam go nosić :) Mój oczywiście też sztuczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw :) spódnica, bluzka boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta koszula jest naprawdę rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spódnica! A futrzaka swojego też mam i jest bardzo praktyczne i cieplutkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się spódnica!
    widzę, że masz reklamy na dole bloga, dostajesz za to jakąś kasę?

    OdpowiedzUsuń
  7. znowu widze motyw futerka. uwielbiam go:)

    Monika z J'adore Fashion

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie sie podoba spodnica i ta bluzka, swietne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look! Dawno do Ciebie nie zaglądałam - dodaję do linków, żeby mieć Cię cały czas "na oku":)

    OdpowiedzUsuń