10.11.2009

Cukierek - mój dawca słodyczy.

Nadszedł taki czas, że wyczerpały się pomysły i musiałam zapuścić prawicę w czeluściach szafy, by tam szukać inspiracji. A to zwykle ona pierwsza do mnie przychodziła. Inspiracja nie szafa:).
I szok był podwójny, bo primo znalazłam coś kompletnie zapomnianego, drugie primo to była czapka. Dalej rzeczy już nastąpiły po sobie i finał prezentuję poniżej.
Ta cukierkowa stylizacja to tak trochę dla osłody, bo zostałam odcięta od mojego głównego źródła słodyczy - zakupów. Nawet nie mam na myśli funduszy( bo o nie i tak zawsze chodzi), ale w sklepach moim zdaniem nie ma na czym oka zawiesić. Ja to widzę tak:

*HM - niegdyś kraina cudownym ciuchem płynąca, miejsce dla poszukiwaczy skarbów, obecnie po prostu podążanie za trendem lat 80tych, czyli to co wszędzie.
*Reserved - widać, że trochę zmienili kierunek, ale ciuchy są tak drogie, że raczej mnie nie skuszą, choć może biżuteria...
*Orsay - raczej bez zmian, co sezon to samo = nudy
*Zara - w sezonie letnim dla mnie ziemia obiecana kraj niezbadany i wymarzony, aktualnie wiszą tam puchowe bezrękawniki do kopania ogródka.
*Cubus - ciemność widzę, bo mało kolorów, ale i tak mój ulubiony sklep.

Pewnie i tak zapomnę o powyższych wynurzeniach w wyprzedażowym szale zakupów, wszak jestem tylko prostym człekiem;)

102_1348

102_1345

102_1350


Robe - SH
Blouse - Reserved
Chaussures - de ma soeu
r

14 komentarzy:

  1. Francuzeczka...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, ten niesamowity naszyjnik! uwielbiam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite są łączenia kolorow, deseni i fasonów u Ciebie i to, że tak świetnie wyglądaja :)

    Pozdr,
    Erill

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko super :) Sznurówki dałabym czarne osobiście, ale to tylko moje skromne zdanie :)
    Życzę wielu inspirujących stylizacji...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasiaczki urocze i róż neonowy :) Ciekawie to wszystko wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. trochę retro, ale zarazem nowocześnie :) świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek jest piękny.. I w ogóle taki słodziachny outfit ;dd cud miód i malinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekające są te biskupie wstążki z butach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak! wstążki w butach to jest to ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. jak kolorowo- ładnie. kiedyś też nosiłam buty z kolorowymi wstążkami;)

    OdpowiedzUsuń
  11. candy girl, candy girl :D
    jakoś mam fazę na różowy ostatnio *-* póki jednak znajomi nie wstydzą się pokazać ze mną (tj nie przypominam barbie) ;D
    co do orsaya i reserved się zgadzam, natomiast dla mnie zara zawsze ma świetne dżinsy. Najlepsze rzeczy aktualnie tam? ćwiekowe. cholernie drogie, ale boskie *-*
    ale nie martw się- też jestem spłukana, więc błąkam się po sh (;

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez każdy element ubioru przewija się ten sam akcent kolorystyczny. Podoba mi się to!

    OdpowiedzUsuń
  13. poprostu świetnie!

    http://indabigcity.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń