01.11.2009

Bajka o talencie.

Te wszystkie cudowne obrazy, które codziennie mijamy warte są użycia aparatu i nawet jeśli efektem jest piękna fotografia to nie uważam tego za sztukę.
Sztuką jest dopiero stworzenie arcydzieła z białego płótna, jesiennego liścia, cienia na ścianie. Genialny fotograf posługuje się wyobraźnią i te wszystkie cuda, które tworzy to nie zasługa dobrego sprzętu. Taki artysta patrząc na świat, widzi więcej, odczuwa głębiej i żeby to wszystko sprowadzić do kolorowej kartki papieru potrzebuje chwili. A już na pewno nie jest konieczny wysokiej klasy aparat, ale oryginalny punkt widzenia.

Fotografia to po prostu magia. To nie tylko sposób na uwiecznienie pięknych chwil, doniosłych momentów w życiu.Tu nie wystarczy nakierować obiektyw i pstryknąć. To przecież potrafi każdy...

A już największą bronią jest talent i smak połączone z cudem techniki więc podziwiajcie ze mną Claudię Schiffer w ironicznej sesji dla Vogue, Kate Moss i jej cyrkowy majdan, a także gotycką Kristen Stewart czy Anję Rubik w wersji retro.
Zazdroszczę fantazji, umiejętności, wszystkiego. Oczywiście autorom tych zdjęć.

A ja wciąż metodą prób i błędów:


102_1227

102_1222

102_1229


Cardigan - Cubus
Robe - HM
Echarpe - NY
Chaussures - de ma soeur

17 komentarzy:

  1. Wyglądasz jak z jesiennej kolekcji Kenzo. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój maż zawsze powtarza, że fotografia to umiejętność patrzenia...

    Pierwsze zdjęcie jest kapitalne.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie szanuję tej narkomanki Kate Moss,ale to tak na marginesie :)
    Dzisiejsza Twoja sesja jest piękna i bardzo ,bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie wszystko przypadło mi do gustu :)


    Loveinsecondhand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaa ale masa jabłek,aż nabrałam smaka na szarlotkę!!:P Cudowne masz rękawiczki:) I ten warkocz na głowie...ach...

    OdpowiedzUsuń
  6. za takie tło dałabym się ubrać nawet w waciak i gumofilce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz. Pozdrawiam, linkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kobieco ale z pazurem :) jest oczywiście moja ulubiona twoja fryzura no i ta chusta :D super

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw!! I te jabłuszka w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka nietypowa sceneria:D Tylko pozazdrościć

    a outfit piękny, krwiste rękawiczki nadają mu charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  11. te zdjecia z jabłkami sa świetne! Gdy patrzę na twoje włosy, po raz pierwszy żałuję, ze je ciachnęłam...

    OdpowiedzUsuń
  12. po stokroć dzięki za miłe komentarze! Ja i towarzyszące mi jabłuszka jesteśmy bardzo szczęśliwi;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny zestaw,tło i fryzurka:)całość świetnie się prezentuje,szkoda tylko, że zdjęcia nie są większe.pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam wszystkie te sesje. są PRZEGENIALNE.
    świetny outfit, a jabłka z tyłu to w ogóle kosmos :DD

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna stylizacja :) a te jablka bo bym wszystkie pochłonęła :D

    OdpowiedzUsuń