20.10.2009

Cyganeria.

Może trochę podwiewa, może trochę krótko.
Ale są też zalety: śliwkowy kolor, niezwykła forma, delikatny materiał. A ja za takim cygańskim cudakiem długo się rozglądałam i wreszcie się udało!
Chyba były mu milsze chwile spędzone na sklepowym wieszaku, bo ze mną współpraca nie jest łatwa.
Jednak tym razem się poprawię i o ten kawałek wrzosowej łąki zadbam szczególnie, czyli bez zaciągania rękawów, szarpania się przy zakładaniu/zdejmowaniu.
No, obiecuję!

PS Dziś będę nieprofesjonalna i pokażę więcej zdjęć niż zwykle, bo nie mogłam się zdecydować. Obyście wybaczyli.
PS 2 Zbliżenie tajemniczych butów tutaj.




darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków


darmowy hosting obrazków



darmowy hosting obrazków



darmowy hosting obrazków


Robe - NY
Veste - SH
Chaussures - Graceland

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka:) a nie było Ci zimno??:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek ma sukienka, beret z pomponem słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super !! sukienka jest przepiękna !!


    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybaczamy. Bardzo ładnie wyglądasz, no i właśnie - nie było Ci zimno?

    OdpowiedzUsuń
  5. Biurowa, Gochna: podczas szafiarskiego szaleństwa wyłącza mi się czucie i zimno dla mnie nie istnieje:] jednak miło, że pytacie.

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, chętnie zobaczyłabym buty z bliska... intrygują mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  7. laff----> zalinkowałam już powiększenie butów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny look!!! Bardzo mi się podoba ta sukienka, szczególnie w połączeniu z beretem:) Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka ma piękne kolory i falbany, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oddawaj włosy! jak ja marze o takich ładnych długich włosach ach och i jeszcze raz ach :)
    Ps.Zestaw tez bardzo ładny!

    dzięki za komentarze-http://indabigcity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozwól, że sobie hm, "pożyczę" tę sukienkę, i berecik. Tak na "trochę" dłużej i "przypadkiem" nie będę mogła potem odesłać ;D

    z tym Voguem bez przesady- ja to wyższa półka xDD

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za odwiedziny;-)
    Bardzo podoba mi się sukienka, a berecik uroczy i ty w nim uroczo wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka, szkoda że ja nie mam nic w takim fajnym śliwkowym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń