07.09.2009

Une merveille!

7ee4de682c4e6866C
8348856c5c04e74aC
41417c3cc1ad3256C

Na szafiarskich blogach dzieją się niestworzone rzeczy. Szafiarki w swych rekach dzierżą władzę, która pozwala im zdobyć to co nieosiągalne. Dla mnie.

Scenariusz zwykle się powtarza: wchodzę na bloga, oglądam, pieję z zachwytu, czytam podpis i już wiem, że moim celem będzie HM. Przy najbliższej okazji przewracam sklep do góry nogami i nawet śladu nie ma, tropu żadnego tego czego szukałam! Wznoszę ręce do góry i błagam o znak. Gdzie tego szukać?! Wznoszę ręce do góry i proszę o odpowiedz: czy HM w mojej okolicy jest wybrakowany(Łódź)? Czy ktoś mnie ubiegł (i zawsze to robi)?
Taka historia zwykle dotyka upragnione dodatki: niepozorne rajstopki, łańcuszek. Niby takie nic nieznaczące, ale jak boli.
Znany z blogów haemowski naszyjnik widziałam tylko na papierze, myślę o nim często, ale chyba już nie ma szans, by go zdobyć. Prawda?



PS Dobra nowina : w sieci są wszystkie odcinki ''Friends''! Biję swój ( i pewnego portalu) rekord w oglądaniu, jak na razie już kilka razy mnie wyrzucono z systemu za przekroczenie limitu. Tak trzymać.


Robe - Cubus
Chaussures - Street
Echarpe - Orsay

19 komentarzy:

  1. Też uwielbiam friends. Oglądam ten serial bez przerwy już od dobrych 4 lat. Znam go na pamięć. :) Ciekawie z tym szaliczkiem i ładna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  2. każdego wyrzucają z megavideo, żadna filozofia ;>
    ładna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka:) i zastanawiam sie jak zawiązać taka ładną kokarde... Mi to nigdy nie wychodzi...:/

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka smerfastyczna.
    friendsow kocham, ale tylko po angielsku, nie wiem dlaczego nie znosze ogladac ich po pl.

    OdpowiedzUsuń
  5. blue dress + Scarf=chic :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne buty, zresztą wszystko ładne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. nietypowe mas zbuty, naprawde!

    OdpowiedzUsuń
  8. OOOOOO mój ulubiony krój sukienki! Orsay tak? A w innych kolorach też były?:> miałam jedną idealną z Mango.. ale kurka ktoś mi podpitolił!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też dotyka mnie ten problem. Przeglądam szafy, napalam się a jak już chcę wydać troszkę pieniążków to nigdzie nie mogę nic dostać. Fatum chyba. Zestawik bardzo fajny i oryginalny. Też taką kokardą rozweselam strój

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty, sukienka też!!!!
    To może kwestia tego jak częstow h&mie bywasz, ja czasami, ale zawsze znajdę coś co mi się podoba... Życzę więcej szczęścia w łapaniu okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. urocza sukienka:)a friendsów znam już na pamięć i ciągle nie mam dość:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszyscy chwalą sukienkę, to ja będę oryginalna i powiem, że masz czadowe buty - bardzo lubię takie inne, nietypowe obuwie :) Jeśli chodzi o h&m, to z tego, co wiem, rzadko kiedy mają dwa razy dostawę tych samych akcesoriów, tak więc jeśli coś się sprzeda, nie będzie kolejnej dostawy tego modelu - z resztą, tak działają sieciówki. Krótkie sorty i kolejny wzór, żeby nikomu nic się nie opatrzyło. Wszystko też zależy od popularności danego modelu - czasem, sporadycznie mają zdublowane dostawy, ale to już musisz pytać sprzedawców o szczegóły. Wiem, jak to jest, bo kiedyś chorowałam na jedną spódnicę z H&Mu i dosłownie poruszyłam niebo i ziemię, by ją zdobyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów. Muszę spróbować tak zawiązać szalik :) Dołączam się do fanów Przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka i szal są rewelacyjne ale ogólnie całość jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Angelika: sukienka jest z Cubusa, kupiłam ją tak dawno, że chyba ślad po niej zaginął, ale kto wie...:]

    OdpowiedzUsuń
  16. oh, jak tu pieknie, jak niebiesko i ta filuteryjnie zaplatana chustka, by nie wspomniec o botkach...yummy
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka ładna, ale te buty! A słynny naszyjnik widziałam tylko na blogach, ale jak gdzieś dorwę to kupię dwie sztuki, jedną sprzedam ;)
    A "Przyjaciół" mogłabym oglądać i oglądać, nie nudzą się.

    OdpowiedzUsuń