20.09.2009

Stereotypom wstęp wzbroniony.

O stroju będzie niewiele, bo sam mówi za siebie, że jest wygodny, przyjemny, w moich ulubionych kolorach i najlepszy na spacer.

Muszę za to wreszcie przerwać milczenie i dodać coś o fryzurze, którą jestem zafascynowana, często ją prezentuję (na blogu już kilka razy).
Niestety gdy się pojawię z warkoczem zamotanym wokół głowy zawsze słyszę to samo. A ja na prawdę nie jestem fanką Julii Tymoszenko i to nie na niej się wzorowałam!
Pierwszy raz zrobiłam ta fryzurę chyba z 1,5 roku temu z braku innego pomysłu( wbrew pozorom długie włosy nie pomagają w tworzeniu misternych konstrukcji). Później obejrzałam pewien odcinek SATC...i sami zobaczcie.
W takim razie jeśli trzeba przyznać skąd czerpało się inspiracje, to uznajmy, że wzorowałam się na Carrie. Jest równie znana postacią jak Julia...więc dlaczego nie do niej jestem porównywana??

102_0880

102_0882

102_0877

Robe, Cardigan - Cubus
Chaussures - de ma soeur

21 komentarzy:

  1. świetny sweter i ten pas, suuper! a co do fryzury, to zazdroszczę talentu, ja sobie nawet zwykłego warkocza zapleść nie umiem. bardzo mi się podoba, zresztą warkocze, francuzy itp na wybiegach pojawiają się w każdym sezonie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. warkocz jest boski :) zazdroszczę ogromnie ! a Julia to mądra i piękna kobieta więc myślę, że porównywanie do niej jest miłym komplementem :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna fryzura. Ale nie lubię, jak ktoś ją jednoznacznie kojarzy z panią Tymoszenko, nie ona jedna przecież. I SATC nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, nic dodać nic ująć.

    chociaż Julia Tymoszenko jest jednak bardziej znana niż Carrie. przynajmniej w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny zestaw a co do fryzury to tzw. koronę tez nosiłam gdy byłam młodsza miałam długie włosy :) a Tymoszenko po prostu zrobiła z tej fryzury swój znak firmowy i pewnie stad głównie te skojarzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna fryzura, kolory, buty, pasek, SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie się ten seweter marszczy z przodu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. też jak uplotę jakas warkoczowa wariacje to sa komentarze..carrie w tym wydaniu tez boska!zreszta mam o tym anwet wpis na blogu:)z Julia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, jakie Ty masz dluuugie wlosy. zazdroszcze cierpliwosci!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw, a fryzura oczywiście jak Carrie B. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ah ja mam włosy do ramion i już wariuję bez większych zmian:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, piękny warkocz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja. Podoba mi si całokształt.
    Jestem ogromną wielbicielką takiej fryzury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko po prostu boskie razem i z osobna. Fryzura na Carrie - umarłam z zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na pierwszym zdjęciu myślałam, ze masz na głowie beret :)

    OdpowiedzUsuń
  16. stylizacja a'la prosta dziewoja, mrr *__* ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fryzura bardzo mi się podoba, to, że nosi ją Tymoszenko nie znaczy , że powinno się jej zakazać! Znalazłam jeszcze jeden przykład takiego uczesania u znanej gwiazdy, poza Carrietutaj warkocz Tymoszenkowej na Knightleyowej

    OdpowiedzUsuń
  18. jezu jak ja ci zazdroszcze tych wlosow! sama kiedys mialam za tylek ale coz glupim sie bylo i zaczelo szalec i co ? i od 3 lat zapuszczam i ciagle jednak trafiam do fryzjera i co? i teraz mam wygolone czolo i wlosy do ramion co uwazam za "osiagniecie" a o warkoczu takim jak tu marze straszliwie az nosze takie welniane podroby warkoczy :D ehhhh zazdrosze i juz!

    OdpowiedzUsuń