01.09.2009

'' Na Wschód od Edenu ''

14c1f5750da3a040B
1f0bc28fc7ee1040B
3502e2f308c50b41B
Letni wieczór sprawia, że każdy, nawet najbardziej niepozorny zakątek staje się niezwykły.
Tylko wtedy promyki słońca padają w niepowtarzalny sposób, drzewa wyciągają liście tworząc piękne obrazy. Trawa zaczyna błyszczeć, a ptaki zniżają lot. Aż szkoda łapać oddech i tracić czas na mrugnięcie okiem.

Ale taki wieczór zdarza się raz do roku.

Dlatego te zdjęcia są wyjątkowe.


PS Na pierwszym zdjęciu towarzyszy mi James Dean:)

Chemise - Stradivarius
Culotte Courte - Orsay
Chaussures - Allegro
Tableau- un cadeau de Karolina et Marcin

21 komentarzy:

  1. Śliczna opaska, podoba mi się kontrast kolorystyczny między nią i koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ciekawą urodę...
    Ładny kolor, fajnie wygląda z naszyjnikiem/koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko mi sę podoba:))połączenie odcienia bluzki i bucików-super :))

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaa James Dean <3 wielkie love ;)
    bardzo mi się podoba drugie zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie szukam koszuli w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale sobie przystojniaka do zdjęcia złapałaś :)
    Czy mnie się zdaje, czy nosisz fryzurę a la Julia Tymoszenko? Jeśli tak, to fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ta Twoja fryzura jest boska! :) jak miałam długie włosy to lubiłam sobie coś tam pleść dookoła głowy,ale to się w ogóle nie umywa do Twojego 'gniazdka' ;) no i śliczne butki,coś takiego bym potrzebowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie letnie wieczory mają coś w sobie...a spędzane w towarzystwie Dean'a to już w ogole :P
    Na pierwszy rzut oka myslałam, że masz warkocz dookoła głowy - ładnie by Ci było w takie fryzurze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. koszula i spodenki - mega mega mega.
    Dobry outfit, ogólnie żecz biorąc.
    A wgl to chyba ostatnio lubisz te buty?

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja znam Twojego bloga, i bardzo mi się podoba - super kwiat!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te Twoje kombinacje z kwiatem:) Wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba Twoja fryzura w połączeniu z kwiatami. Bardzo romantyczna i nietuzinkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna koszula. Pozdrowienia dla James'a ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam długie włosy, ale takiej fryzury to nie potrafię zrobić :P Świetnie wygląda z kwiatem :D Koszula ma piękny kolor i doskonale rozumiem co masz na myśli pisząc o letnich wieczorach i uchwyceniu chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczna, sliczna koszula! Dlugo juz uczysz sie francuskiego:)?

    http://jeadorefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Delikatne, lekko karmelowe już, światło. Pasuje Ci ten kwiat we włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Jamesa. Niestety z tego posta nie ma szans żebym zapamiętała cokolwiek związanego z Twoim strojem.

    OdpowiedzUsuń