11.09.2009

...isn't afraid to ask...

666a48b2e3c0a6a0D
1f60971a855f2e12D
cc9ad7848864bd7fD
W nauce o przesileniu mówi się, że to moment określonego nachylenia Ziemi, dodaje się coś o biegunach i zwrotnikach, nazywa się je zimowym lub letnim. A przecież i z końcem lata a u progu jesieni dzieje się w powietrzu coś dziwnego, każdy czuje, że zbliża się wielka zmiana. W każdym razie ja to wyraźnie odczuwam.

A kiedy już myślę o przesileniu to przypominam sobie słowa Carrie Bradshaw:


Nawet przed opadnięciem pierwszych liści,
Czujesz, że nadchodzi nowy sezon.
Powietrze jest zakręcone, a lato odchodzi.
Pierwsza noc od bardzo dawna,
Kiedy potrzebujesz koca na swym łóżku.
To przypomina o innych potrzebach.

Ona jak zwykle trafia w sedno.

I jak zwykle: ,, isn’t afraid to ask '' :)


Robe - Carry
Cardigan - Vero Moda
Collier - HM
Chaussures - Graceland

17 komentarzy:

  1. Po co trudzić się żmudnymi zadaniami geograficznymi, jeśli można sobie popatrzeć na twój świetny zestaw. electric blue i fiolet! koraliki! boskie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie,super połączenie kolorów, ładna sukienka, ale ja osobiście bez tego bereciku bym to widziała... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Send us your look, and be part of Look 10.
    http://www.modahistoria.com/formulario_prueba.htm
    http://look10.blogspot.com/
    Greeting.
    Vicen

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisząc, że to kicz, nie mam nic złego na myśli, bo on mi się właśnie podoba ;) dlatego niech twe serce dłużej się nie łamie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. przepraszam, że tak do poprzedniego posta, ale.. gdzie są wszyscy friendsi? :P odkąd mi wysiadł napęd dvd umieram, żeby zobaczyć do końca wszystkie sezony!

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieki :) bedzie co robic w deszczowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz extra!
    kocham to połączenie kolorystyczne,dziś tez mam bluzeczkę z tymi kolorami :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. nietypowe połączenie niebieskości i fioletów, ale wyszło bardzo fajnie :)
    a można wiedzieć ile kosztowały buty? z aktualnej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  9. Baska: buty z zeszłorocznej kolekcji, a kosztowały chyba ok 70 zł :]

    OdpowiedzUsuń
  10. ŁaŁ, jakie Ty masz dłuuugie włosy! Chciałabym, żeby moje też już były takie :D Kolorystycznie zestaw to mistrzostwo :D Sukienka i kardigan bardzo mi się podobają. Zrezygnowałabym z beretu, do tego zestawu, ale ogólnie jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam sukienki zestawione z czarnymi rajstopami:)!!

    http://jeadorefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię to połączenie - fioletu i turkusu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny zestaw, uwiodłaś mnie tymi kolorami :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. berecik na głowie podkreśla całość

    OdpowiedzUsuń