16.09.2009

Błękitna rapsodia.

df83fead4695845aF
5d1ef3a1620fa35aF
31decbfab81b0faaF
Na to wygląda, że nie tylko '' chcieć to móc '' ale i '' nie chcieć to móc'' .
Okazuje się bowiem, że mam szansę być modna jesienią i to z przyczyn niezamierzonych!

Wygrzebałam z szafy kilka rzeczy i po oględzinach stwierdzam, że noszą znamiona trendów tego sezonu.
Sweterek prezentowany na zdjęciach to nienowy nabytek, ale ma poszerzone ramiona. Punkt dla mnie.
Ołówkowa spódnica w pepitkę. Znów punkt dla mnie.

A jeśli okazałoby się, że z ciuchów, które prezentuję powyżej coś jeszcze było widziane na pokazach mody, to należy się upić ze szczęścia!


Jupe - SH
Blouse - HM
Collier - HM
Cardigan - Troll
Chaussures - de ma soeur

23 komentarze:

  1. Stylowo i elegancko.. Zostań moją stylistką!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna spódnica ładnie skomponowana z bluzką i dodatkami w świetnych kolorach :) dla mnie bomba i zazdroszczę w pełni całości

    OdpowiedzUsuń
  3. żeby się wyróżnić z tłumu napisze, że ode mnie duży plusik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pilnuj spódniczki, bo ukradnę jak nie będziesz patrzyła. słowo daję, wsiądę w jakiś środek lokomocji, odszukam Cię i ukradnę ;)

    pozdrawiam,
    nakata

    www.nakata-murakami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz mam wielki suprise- ale ty masz długie włosy! *-* umieram z zazdrości ;D
    kolor bluzki genialny, sweterek pierwsza klasa, spódnica w pepitkę, czyli już zgóry wiadomo że fajna. tylko mruczeć i kakałkiem popijać (;

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bym chciała zamówić powiększenie naszyjnika, torebeczki bucików... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek powalił mnie na kolana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie umiem w sklepach/ sh znaleźć fajnej spódnicy. Dopiero kiedy widzę ją na kimś, dostrzegam potencjał.
    (:
    kolor bluzeczki kojarzy mi się z wakacjami :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Send us your look, and be part of Look 10.
    http://www.modahistoria.com/formulario_prueba.htm
    http://look10.blogspot.com/
    Greeting.
    Vicen

    OdpowiedzUsuń
  10. idealny kolor bluzki ;))
    i Twoje włosy .. o matko jakie ługie !
    oddaj chociaż połowę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your blog, it will be difficult to find a look, are all so beautiful, very soon you'll be in LOOK 10.
    Greetings

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe, bo to czesto tak jest, ze cos lezy zapomniane w szafie, a pozniej to wyjmujemy ii Mamy idealne rzeczy na kolejny sezon! Spodniczka w pepitke boska! :)

    http://jeadorefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. o jestem wielką fanką kobaltu:)dołączam się do agatiszki o powiększenie naszyjnika!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale długie włosy ;o ostatnio pisałam na blogu o tym,że można taki długi warkocz dobrze sprzedać , ha ;p zapuszczasz czy ścinasz?
    cudny czarny sweter !

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurcze, jakie masz przepiękne włosy!!! świetna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny zestaw złozony z tej niebieskiej bluzki i spódnicy. Normalnie nie mogę się napatrzeć na twoje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely outfit! you´re so cute!

    OdpowiedzUsuń