18.08.2009

Sans principes.

0fe3ddffba7dfe1fS

af1d96b062ccc136S

e6097bfa6d6c8ac9s



Lubię, żeby było bez zasad.
Kto je wymyślił?
W ubiorze wszystko dozwolone, tego chcę się trzymać.
Kto powiedział, że nie mogę założyć czegoś co mnie pogrubia?
Albo skraca nogi?
Chcę, żeby na tym blogu obyło się bez zawracania sobie głowy regułami. Mam ich dość na co dzień.

Dlatego w poprzednim poście zaprezentowałam koszulkę w paski pod sukienkę, choć nikomu nie przypadło to do gustu.
Chciałam, żeby było niezwyczajnie i myślę, że się udało.

To była ta zła strona mnie.


Co do powyższego stroju wymyśliłam, ze pokombinuję na dole a górę zostawię całkowicie gładką, żeby nie czuć przesytu.
Dziękuję za dotychczasowe komentarze i liczę na więcej:)

Blouse - Reserved
Jupe - Carry
Chaussures - Graceland

13 komentarzy:

  1. podoba mi sie twoja spodniczka:)

    http://jeadorefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna spodnica
    te skarpetki tez fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Góra jest świetna. Jednak moim zdaniem lepiej by bylo bez tych podkolanówek... albo po prostu inne buty do nich... Ale to tylko moje małe skromne zdanie:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość super, do niczego nie mogę się przyczepić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne połączenie spódnicy i swetra :))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zestawienie!
    kolory. ta spódnica i ten sweter. mmm!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, ależ Ty masz włosy - zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna szukam czegoś w kolorze Twojej spódnicy i nic :( Ładniej by było, gdyby była trochę 'obciślejsza', no ale jak mówisz, że brak zasad... ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny kolor tej spodniczki:) czuć wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczna spódnica, a ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi sie ta spódniczka, hmm ja sama nie chodze w spódniczkach a powinnam zacząć w końcu :)

    kolor bombowy :D

    OdpowiedzUsuń