26.08.2009

Passé.

ea095b54c2d360b5P

91c3d79ef8dfe4b7P

0fdc3a45afd28954P


No doprawdy, trąbią o tym wszędzie, nie tylko jak Polska długa i szeroka, ale ta nowina objęła już cały świat. Na początku starałam się nie słuchać, nie myśleć o tym i zając się swoimi sprawami. Niestety, to jakaś nowa choroba, epidemia. Nawet jeśli nie chcesz o niej wiedzieć, w rezultacie wiesz wszystko. A jak już masz tę wiedzę, to musisz jeszcze wyrazić o tym swoją opinię.
Mowa o trendach jesień-zima. Bardzo mnie cieszy, że każde czasopismo i portal przedstawia mi listę, tego co będzie modne i co powinnam kupić. Tylko, że ja wyobrażam sobie modę jako nieskończoność rozwiązań, połączeń. Pełna kreatywność i dowolność. A tu nagle bombardują mnie radami o tym jak mam wyglądać w przyszłym sezonie i to co mi się w głowie tli zdecydowanie odpada tej zimy. Pewnie i tak jakiś trend mnie dopadnie i wysiuda z tych postanowień, ale póki co głoszę, ze na mojej liście ''must have'' umieszczam dobry humor i fantazję:)
Bo bycie passé nie zawsze oznacza bycie démodé...


Robe - SH
Echarpe - Orsay
Chaussures - Street


7 komentarzy:

  1. Fajny pasek :)
    A co do trendów, zauważyłam dużo szaroburości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekora z ciebie ;)A ja jeszcze nie wiem co trąbią gazety, póki co.Fajne połączenie z tym szalem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie nie jest modne to, co akurat jest 'trendi' tylko to, w czym dobrze się czuję i wyglądam. A - ten pasek jest fantastyczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasek jak z Zakopca, świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa z tymi trendami to zawrót głowy wielki jest... niedawno przekonałam się do kolorów,a zewsząd docierają mnie pogłoski że wraca moja dawna kolorystyka ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Podpisuję się pod Twoimi słowami rękami i nogami :D Co tam trendy - ważne żeby kupować i ubierać się tak jak się lubi. Oczywiście można coś podpatrzyć, jakiś element polubić, ale jestem na nie mówieniu jak powinno się ubierać ;)
    Sukienka jest prześliczna. Choć również podoba mi się pasek i chustka. Jednym słowem bardzo ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń