21.08.2009

Free me.

0fcfefd3bdf32508W

209f3a020327e6e5w

1914832bbd797650W

5d9cb5c75e7bcf0dw


Lato sobie z nami igra i zrobiło nam psikusa.
Wcale nie ma zamiaru odejść, a wielu amatorów jesieni już szykuje ciepłe sweterki. Niestety musicie je schować do szaf, bo najcieplejsza z pór roku grozi wam placem.
Trzeba korzystać z tych letnich igraszek i wycisnąć co się da z sierpniowej pogody. Według uznania: ostatnią opaleniznę, beztroskie chwile na leżaku, spacery, ogniska.
Bo jesienią to już będzie tylko zimno i ciemno, zimno i ciemno.

A pisałam to oczywiście ja - jesienna pesymistka, zadowolona i wolna tylko przy określonej temperaturze za oknem:)

PS Inspiracja: tu
Chemise - SH
Jupe - HM
Chaussures - Danija

16 komentarzy:

  1. świetny zestaw :)
    fryzura zajebista;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się spódniczka. Świetna fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę zdjęcie Rihanny w takim stroju ale jakos ty w nim lepiej wyglądasz :) bardziej proporcjonalnie jak ona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny zestaw. I koszula i spódnica podobają mi się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. <3 co do outfitu!
    <3 co do fryzury
    <3 co do Twojej nazwy uzytkownika
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza spódniczka :D I świetna fryzura :D A jesień niech się schowa :D Lato rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać , że lubię jesień.
    Uwielbiam wieczorami czekać na autobus wracając z dodatkowych zajęć do domu i trzymać w ręce tekturowy kubeczek kawy która to ma mi dać energię na całonocną naukę.
    Wakacje ,które niestety już się kończą ,naładowały moje akumulatory i przygotowały do ciężkiej pracy ponieważ nadchodzący rok szkolny będzie pełen harówy. Liczę jednak także na wiele uśmiechu , satysfakcji, radości , pasji , kreatywności , przyjaźni i miłości.
    Mam nadzieję, że będzie to cudowny czas , który będzie można długo i bardzo pozytywnie wspominać.

    Zestaw bardzo uroczy, delikatny , letni , wakacyjny.
    Niesamowita fryzura o której marzę i przepiękna spódnica.

    ps. Dziękuję , za komentarz.


    http://megwearsviolet.blogspot.com/



    pozdrawiam
    meg

    OdpowiedzUsuń
  8. ładniej od Rihanny wyglądasz w takim zestawieniu, no i warkocz fantastyczny!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podobasz w tym zestawieniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna korona!!:)W ogóle cały zestaw bardzoładny. Subtelnie i delikatnie. podoba mi siE!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, wow, wow...jestem pod ogromnym wrażeniem. Ten zestaw jest niesamowicie prosty, a ma w sobie to coś, co przyciąga wzrok.
    Zdjęcie, którym się zainspirowałaś odwzorowałaś genialnie.
    Świetny look.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne, tylko coś mi się tu nie tak układa- albo jakiś pasek żeby bardziej ścisnąć w talii, albo koszulę bardziej pomarszczyć.. Ech, marudzę jak zawsze :)
    Hmm a co tam czytasz? :>

    OdpowiedzUsuń
  13. mi tez ten stroj kojarzy sie z Rihanna:) Slicznie. Sama kiedys "stworzylam" podobny, jednak byla to wersja z wysokotaliowanymi spodenkami:)

    http://jeadorefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. agacior89 - to biografia Maty Hari, polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. uroczo:) zazdroszczę warkocza-koszyczka...

    OdpowiedzUsuń