23.08.2009

Framboise.

83274e3dc604155dO

86213348e377ce31O

5ef5a7f6e715904cO

b4f83a3a582a240eO


W strojach innych doceniam albo pomysły ''od czapy'' albo po prostu ciekawe zestawienia barw. Jeśli spotkam kogoś tak ubranego to prawie pewnym jest, że podażę za nim, by go dokładnie obejrzeć. Takie oryginały muszą liczyć się z ciekawską widownią:)
Wbrew temu, co ciągle słyszę, nie uważam, żeby polska ulica była szara i nijaka. W Łodzi, gdzie często się pojawiam, za każdym razem uda mi się wypatrzeć w tłumie osobę w bajecznym stroju. Polecam zwłaszcza jazdę tramwajami, to uciecha dla oczu...

Stawiam więc na energetyzujące kolory. Malina i turkus na pewno przyciągną wzrok. A jako przyjemny rekwizyt - pawie pióro.


Robe - New Yorker
Veste - SH
Chaussures - Street

16 komentarzy:

  1. Trochę ta sukienka przykrótka, ale te kolory, soczyste niesłychanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze... Twoja sukienka z falbanami ma idealny krój. Ja szukałam właśnie takiej - tylko czarnej. Obecnie mam dwie czarne falbaniaste, ale żadna nie satysfakcjonuje mnie do końca. Szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
  3. przejrzałam wszystkie Twoje stylizacje,,,jesteś bardzo kreatywna,świetnie to wszystko Ci wychodzi :))

    OdpowiedzUsuń
  4. naszyjnik z pawim oczkiem przeuroczy! sama bym sie na taki skusila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka! Ma wspaniały kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. kiecka jest piękna, ale nie podoba mi się połączenie jej z paskiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie zestawik z marynarką i zdecydowanie lepiej bez paska ta sukienka się prezentuje. Świetna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jako linia obrony: nie chciałam wyglądać zbyt lukrowo i dlatego dodałam masywny pasek, lubię takie połączenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna sukienka, a połączenie z paskiem ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham te Twoje buty, a sukienkę masz bajeczną:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie sukienka+marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dziewczęco. sukienka i marynarka są po prostu cudowne. jedyne co mi tu trochę nie pasuje, to pasek. ale i tak cała reszta nadrabia;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale sliczna ta sukienka:) Polaczona z marynarka podoba mi sie najbardziej!

    http://jeadorefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka świetna hit tegoroczneg lata =))Marynarka również cenna, ja nie mam żadnej, ale ceny w galeriach u mnie w mieście za marynarki jest porażająca, pozdrawiam i dzięki za taki miły komentarz! :))

    OdpowiedzUsuń