08.08.2009

Baila.

100_0803

100_0787

Nowo przybyłych zapraszam do zapoznania się z pierwszym postem (poniżej).

Teraz już wiem, że nic mnie nie powstrzyma. Ani problemy techniczne (obiektyw aparatu dziwnie zezował) ani zmienna pogoda (gdy tylko szykowałam się do zdjęcia słońce zachodziło, a ja miałam wrażenie, że słyszę za sobą złośliwy chichot) ani moje własne wymówki(''ten wiatr popsuje mi stylizację'').

Po długich godzinach rozmyśleń, grzebania wśród zdjęć i na przemiennego ''publikuj'' z ''usuń'' ,przyszedł ten moment. Pierwszy prawdziwy post powinien chyba nieść ze sobą jakieś przesłanie. W takim razie mój zwiastuje to, co będzie pojawiało się na tym blogu. Mam na myśli kwiaty, falbanki, frędzle i ogólną zawieruchę.

Bo ja po prostu lubię jak jest dużo i...kolorowo:)

PS Publikując ten post mam już w głowie kolejny pomysł. Czy to zdrowe?


Chemise SH

Jupe Orsay

Chaussures Allegro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz